0
0

من اشرف مخلوقاتم

109 بازدید

“از طریق متفاوت اندیشیدن ، متفاوت رفتار خواهید کرد، و به نتایج متفاوتی نیز خواهید رسید.”

هر ر فتاری از پی فکری می آید . افکار هم اکتسابی هستند . چرا در ذهن خود افکاری بلند پروازانه نداشته باشیم. چرا جامعه ای برابر فکرنکنیم چرابه دنبال کسب قدرت نباشیم . مگر نه اینکه شدت نفوذ پذیری ممکن نیست مگر در مقام قدرت . پس چرا ما زنان به این باور نرسیم که می توانیم با افکار بلند پروازانه به فکر بدست آوردرن پست های مدیریتی باشیم .

از خودمان شروع کنیم از مدیریت ذهنمان چرا که مرکز تمامی تصمیمات ما ذهنمان است . کنترل و مدیریت ذهن و افکار و باورهایمان می تواند رفتارهای ما را کنترل کند و نتایج درستی را رقم بزند.

پس بارها و بارها با خود تکرار کنیم “من هم مانند مردان از توان مدیریتی بر خوردارم من هم به جز احساسات مادرانه ،قدرت مدیریت جامعه اطراف خودم را دارم “. پس موانع را کنار بیندازیم و در ابتدا در ذهن خود به موفقیت برسیم . بدانیم چه مهارتی لازم داریم بدانیم چگونه برنامه ریزی کنیم و چگونه با داشتن  چشم اندازی روشن آینده خود را بسازیم.

بیندیشیم و موفق شویم

با داشتن یک ذهن با افکار و باورهای درست می توانیم زندگی رضایت بخشی برای خود داشته باشیم. “من مرکز جهانم ،جهانی که سراسر برای من آفریده شده است. من اشرف مخلوقاتم”.

 

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.rahelekamelan.ir/?p=829
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
راهله کاملان
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد من اشرف مخلوقاتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.